دیتا ویدئو پروژکتور سونی SONY VPL-EX455
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455

تکنولوژی ساخت: 3LCD
وضوح تصویر:
1024*768 dpi
شدت روشنایی: 3600 انسی لومنز
نسبت کنتراست تصویر: 20000:1

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455

دیتا ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455، دستگاهی قدرتمند و خوش نام برند سونی است که از تکنولوژی ساخت 3LCD برخوردار می باشد. این پروژکتور شدت روشنایی بسیار بالای 3.600 لومنز را داراست و کیفیت بالای تصاویر با تکنولوژی BrightEra™ را با تکنولوژی xga که مناسب پخش از لپ تاپ و اسمارت فون ها است می باشد. خرید ویدئو پروژکتور مدل SONY VPL-EX455 با توجه به این که عمر لامپ ان 10000 ساعت است از لحاظ قیمت مناسب می باشد.

معرفی دیتا ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455

در ادامه معرفی دیتا ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455 باید بگوییم که ویدیو پروژکتور سونی گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در محیط های آموزشی، کلاس های درس، کارگاه های آموزشی و سالن های کوچک است. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته robust energy-saving موجب کنترل بهتر عملکرد لامپ می شود، مانند کم کردن نور لامپ زمانی که هیچ ورودی به ویدئو پروژکتور متصل نیست یا هنگامی که از ویدئو پروژکتور استفاده نمی شود. همچنین قابلیت Auto Lamp Mode که باعث تنظیم خودکار نور خروجی متناسب با محتوای در حال نمایش می شود.

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور SONY VPL-EX455

ویدیو پروژکتورSONY VPL-EX455 دارای وای فای است که از طریق دانگل وایرلس IFU-WLM3  (اختیاری) می توانید بصورت مستقیم از نوت بوک و یا تبلت تصاویر را برای ویدئو پروژکتور ارسال کنید. این دیتا ویدئو پروزکتور EX455 سونی از طریق پورت USB امکان نمایش عکس، فایل های گرافیکی، فایل های صوتی و تصویری بدون نیاز به کامپیوتر را دارد.

طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور SONY VPL-EX455

از لحاظ طراحی و کیفیت تصویر دیتا ویدئو پروژکتور SONY VPL-EX455 باید گفت که قابلیت پشتیبانی از lan را داراست که از دو پورت HDMI برخوردار می باشد. از دیگر ویژگی های این دیتا ویدئو پروژکتور  روشن شدن خودکار با شناسایی خودکار سیگنال از درگاه های ورودی (زمانی که از کامپیوتر استفاده میکنید) باعث می شود برق بسیار کمی مصرف شود و از قابلیت خاموش شدن سریع بدون اتلاف وقت برای  خنک شدن پروژکتور برخوردار است.

دیتا ویدئو پروژکتور سونی SONY VPL-EX455

در پایان دیتا ویدئو پروژکتور سونی SONY VPL-EX455 بلندگوی داخلی 16 وات دارد که صدای خوبی را تولید می کند. امکان اتصال چندین ویدئو پروژکتور به یکدیگر از طریق شبکه، کنترل روشن / خاموش و یا انتخاب درگاه ورودی کلیه پروژکتورها از طریق پروژکتور اصلی را داراست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس بگیرید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: ویدئو پروژکتور, دیتا ویدئو پروژکتور, ویدئو پروژکتور سونی, ویدئو پروژکتور سونی VPL-EX455, ویدیو پروژکتور SONY VPL-EX455 ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 30 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی